A nagy teljesítményű lengéscsillapítók vezető gyártójaként a KONI fejti ki összes lengéscsillapítójának műszaki jellemzőit egy egyszerű elv alapján: a kifinomult és piacvezető mechanikai megoldásokkal kielégíteni a piaci alkalmazások különböző igényeit.
A jármű csillapítása mindig kompromisszumot jelentett a kényelem és az úttartás között. Nyilvánvaló példa erre a Formula-1-es versenyautó, amely a lehető legjobb úttartást kínálja, de minimális kényelemmel. Személyi vagy sportkocsiban elvárható, hogy a legkényelmesebb élményben részesüljön, kombinálva a biztonságos úttartással. Minimális csillapításra van szükség az Ön kényelméhez, míg erős csillapításra van szükség a biztonságos és stabil vezetéshez. Ez a célütközés nem oldható meg a hagyományos első és hátsó lengéscsillapítókkal. A piacon jelenleg elérhető egyéb csillapító rendszerek nem kínálnak megfelelő megoldást.
A helyzetfüggő lengéscsillapítók extra kényelmet nyújtanak Önnek, mivel nagyobb mozgást tesznek lehetővé autója számára, de ennek következtében az úttartás alacsonyabb. A hirtelen úthibák továbbra is nagyon kellemetlenek lesznek.
Az ACTIVE Damping technológiával rendelkező KONl lengéscsillapítók kínálják a megoldást. A kifejezetten személygépkocsikhoz és sportautókhoz tervezett KONI Frequency Selective Damping technológia egyesíti a kényelmet és az úttartást. Tisztán mechanikai technológiának köszönhetően minden költséget, megbízhatóságot vagy komplexitási problémát kiküszöbölhet, ami az elektronikus vezérlésű felfüggesztési alkatrészek használatából adódhat.
A KONl ACTIVE nagyteljesítményű lengéscsillapítók az első választás a jármű csillapításával kapcsolatos örök probléma megoldásában.
Frekvencia szelektív csillapítás elvei
A felfüggesztés általában véve a kényelem és a kezelhetőség konfliktusa két különböző frekvencia-területre osztható:
A kényelem érdekében, ha a futómű magas frekvenciájú területen (± 10 Hz) mozog, az alacsony csillapító erőkhöz szükséges, hogy a jármű kényelmesen megmaradjon.
Az alacsony frekvenciájú területen (± 1 Hz) mozgó felfüggesztés kezeléséhez nagyfokú csillapító erők szükségesek ahhoz, hogy a jármű biztonságban és irányításban maradjon.
A KONI ACTIVE technológia éppen ezt teszi!
Koni Seat Leon (5F), ST, beleértve SC, kivéve DCC, Cupra 2.0TSI 206kW, 2013.01.-2019.09.-ig, 55 mm szárátmérővel, első, Special-Active tuning futómű
Szia! Balázs vagyok, hívj most és minden kérdésedre választ adok!
Hívj a +36 70 23456 00 telefonszámon, mert 5 perc alatt rengeteget hasznos infót tudok neked adni, amelyek segítségével garantáltan olyan tuning futóművet, vagy ültető rugó szettet tudsz választani, amely a Te igényeidre lesz szabva és nem lesz vele gondod.
Kérdések és válaszok Koni Seat Leon (5F), ST, beleértve SC, kivéve DCC, Cupra 2.0TSI 206kW, 2013.01.-2019.09.-ig, 55 mm szárátmérővel, első, Special-Active termékünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.